Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Řízení kvality dodavatelů
Blažek, Tomáš ; Štěpán, Roman (oponent) ; Němeček, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou odběratelsko-dodavatelských vztahů a to konkrétně řízením kvality dodavatelů z pohledu odběratele. Obsahem práce je analýza původního stavu a návrh aplikovatelných změn v konkrétním podniku s cílem neustálého zvyšování dodavatelské kvality.
Systém řízení kvality ve vybraném podniku
WERNEROVÁ, Petra
Tato práce je zaměřena na systém řízení kvality. Cílem této práce je analýza současné situace v systému řízení kvality. Na základě zjištěných výsledků navrhnout opatření na zlepšení tohoto systému. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První část práce čtenářům předkládá základní teoretické poznatky o systému řízení kvality potřebné ke správnému uchopení této problematiky. Teoretická část je vzhledem k praktické části práce zaměřena na systém managementu kvality dle norem ISO řady 9000 a částečně také na integrovaný systém řízení. Praktická část práce se skládá ze tří dílčích částí, a sice charakteristiky vybrané společnosti, analýzy současné situace v systému řízení kvality a návrhů na zlepšení současné situace. Analyzované jsou především oblasti nezbytné k pochopení způsobu zabezpečování systému řízení kvality u daného podnikatelského subjektu (názor vedení společnosti na systém řízení kvality, ekonomika kvality, dokumentace a audity v systému managementu kvality aj.). Stěžejní částí práce je kapitola věnovaná návrhům na zlepšení současné situace, které by zvolená společnost mohla v případě svého zájmu využít. Při sestavování návrhů byl kladen důraz na dodržení základních principů managementu kvality. Veškeré návrhy jsou koncipovány se záměrem zkvalitnění poskytovaných služeb a zvýšení spokojenosti zákazníků společnosti.
Řízení kvality dodavatelů
Blažek, Tomáš ; Štěpán, Roman (oponent) ; Němeček, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou odběratelsko-dodavatelských vztahů a to konkrétně řízením kvality dodavatelů z pohledu odběratele. Obsahem práce je analýza původního stavu a návrh aplikovatelných změn v konkrétním podniku s cílem neustálého zvyšování dodavatelské kvality.
Quality management in logistics
Chomová, Petronela ; Vinš, Marek (vedoucí práce) ; Jirsák, Petr (oponent)
Diplomová práce se zabývá aplikací managementu kvality v netradiční oblasti logistiky, která se postupně stává její nedílnou součástí. Cílem diplomové práce je zjistit postoj a mínění českých poskytovatelů služeb v oblasti logistiky o jednotlivých aspektech kvality, jejich zájem o management kvality a hlavně jeho využití v reálném světě. Druhotným cílem je analýza konceptu managementu jakosti, jeho metody, přístupy a propojení s logistikou. Práce se v první teoretické části zaměřuje historickým vývojem a definicí kvality. Jsou definovány metody zlepšování kvality, její strategický význam a druhy ocenění za kvalitu v České republice a ve světě. V další části jsou rozebírány nejčastější přístupy k managementu kvality v podobě norem ISO řady 9000 a Total quality management. Následující kapitola je věnována otázce logistiky a poskytovatelům logistických služeb. Poslední díl se zabývá spokojeností zákazníka v 21. století a jeho očekáváním. V praktickém bloku je představen postup při tvorbě dotazníku, jeho výsledky a vyhodnocení získaných dat.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.